Menu

Uwieść podświadomość

Książka Roberta Heatha to bardzo konkretny, napisany przystępnym językiem i oparty na rzetelnej wiedzy naukowej drogowskaz odnośnie tego, w jaki sposób powinno się konstruować reklamy.

Heath upatruje markerów sprzedaży nie w naszym umyśle analitycznym i świadomym, ale w utajonych mechanizmach poznawczych, z których działania rzadko zdajemy sobie w ogóle sprawę.

Jednak żeby zaadresować poprawnie przekaz, aby skutecznie mógł on uwodzić mechanizmy podświadome, trzeba zdawać sobie sprawę z tego, jak poszczególne struktury mózgu odbierają komunikaty płynące z otoczenia. Ta książka znakomicie to ilustruje.

Jarosław Świątek
Autor: Jarosław Świątek
Redaktor Naczelny
Psycholog społeczny, absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu, założyciel Szkoły Inteligencji Emocjonalnej, komentator medialny i popularyzator nauki. W jego kręgu zainteresowań związanych z psychologią znajduje się psychologia społeczna, psychologia emocji i motywacji.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Tagi


Powered by Easytagcloud v2.1

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Znajdź nas na Facebooku