Menu

Klient w centrum uwagi

Kapitalizm XXI wieku będzie zupełnie inny od znanego nam dotychczas. Ten doczesny koncentrował się przede wszystkim na ekonomii i bilansie zysków i strat. Był bezduszny i napędzany pieniędzmi.

W XXI wieku, aby utrzymać się na rynku i wygrywać serca konsumentów, nie wystarczy już dobry model ekonomiczny. XXI wiek to wiek relacji – i to właśnie koncentracja na nich będzie wyznacznikiem sukcesu każdej firmy. Jedną z ważniejszych relacji jest relacja marki z klientami. Na tym polu wiele jest do zrobienia. Robert Zych na bazie swojego doświadczenia zawodowego znakomicie pokazuje, w jaki sposób nawiązywać relację z klientem, aby ten nie tylko był zadowolony i powracał, ale także stał się ambasadorem twojej marki. Zych analizuje różne decyzje zakupowe i pokazuje, w jaki sposób budować pozytywne postawy tak klientów, jak i wobec klientów. Co ważniejsze, uwzględnia perspektywę polską, która jest zupełnie inna od amerykańskiej i opiera się na innych mechanizmach. Lektura dla każdego przedsiębiorcy i menedżera.

Jarosław Świątek
Autor: Jarosław Świątek
Redaktor Naczelny
Psycholog społeczny, absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu, założyciel Szkoły Inteligencji Emocjonalnej, komentator medialny i popularyzator nauki. W jego kręgu zainteresowań związanych z psychologią znajduje się psychologia społeczna, psychologia emocji i motywacji.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Tagi


Powered by Easytagcloud v2.1

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Znajdź nas na Facebooku