Psychologia Zachowań Konsumenckich
- Szczegóły
- Utworzono: 03 września 2007
- Jarosław Świątek

Psychologię zachowań konsumenckich polecam przede wszystkim osobom, którym szczególnie na sercu leży to, co konsumentowi w duszy gra, czyli przedsiębiorcom. Książka zbiera wiedzę z zakresu współczesnej psychologii i przedstawia ją w kontekście funkcjonowania wolnego rynku i jego zasad.
Pomimo dość zaawansowanych i zawiłych prawideł, które są poruszane w podręczniku Tyszki i Falkowskiego, ich prezentacja odbywa się w sposób przejrzysty i zrozumiały dla każdego. Dzięki temu książka ta wykracza daleko poza ramy psychologii akademickiej.
Książka przedstawia wszystkie płaszczyzny funkcjonowania konsumenta – od tego jak zorganizowana jest pamięć i percepcja aż po satysfakcje lub jej brak z dokonanego zakupu i związane z tym konsekwencje dla marki.
Autorzy są wybitnymi specjalistami z zakresu szeroko pojętej psychologii zarządzania.
Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka - Psychologia Zachowań Konsumenckich - Zobacz w księgarni Psyche