Menu

Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu (Patronat medialny)

Redaktorzy tej pozycji podeszli do tematu bardzo szeroko, wychodząc z założenia, że konsumpcja jest zjawiskiem wykraczającym daleko poza ramy psychologii. Toteż podręcznik ten zawiera przegląd prac naukowych różnych specjalistów, zajmujących się bezpośrednio lub nieco bardziej pośrednio zjawiskiem konsumpcji człowieka w życiu codziennym. Wartością tej książki niewątpliwie jest to, że jest to praca zbiorowa i każdy autor sam przedstawia swój punkt widzenia, swoją wiedzę i badania.

Sama książka podzielona została na dwie części. Pierwsza z nich opisuje życie w konsumpcji i skupia się na takich zagadnieniach jak: obraz współczesnego konsumenta, to w jaki sposób konsumuje klasa średnia w naszym kraju, wykluczenie konsumpcyjne, czy tożsamość konsumpcyjna. Druga część nawiązuje z kolei do konsumpcji w życiu i ogniskuje wokół takich tematów jak: cele życiowe a konsumpcjonizm, reguła wzajemności, postrzegania własnej sytuacji materialnej, zakupach czy determinantach konsumpcji we własnym domu.

Książkę polecamy wszystkim specjalistom, osobom zajmującym się marketingiem, ale także każdemu, kto chce zwiększyć swoją świadomość na temat tego, co na co dzień dotyczy go o wiele bardziej, niż sam zdaje sobie z tego sprawę.


Anna M. Zawadzka, Małgorzata Górnik-Durose - Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu.

Jarosław Świątek
Autor: Jarosław Świątek
Redaktor Naczelny
Psycholog społeczny, absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu, założyciel Szkoły Inteligencji Emocjonalnej, komentator medialny i popularyzator nauki. W jego kręgu zainteresowań związanych z psychologią znajduje się psychologia społeczna, psychologia emocji i motywacji.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Tagi


Powered by Easytagcloud v2.1

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Znajdź nas na Facebooku