Menu

Książki

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Psychologiczne mechanizmy reklamyDariusz Doliński w sposób bardzo ciekawy a zarazem posługujący się dobrym humorem, przedstawił podejście do reklamy ze strony psychologa społecznego, który zajmuje się technikami wpływu społecznego już od wielu lat.

Psychologia reklamy stanowi lekkie i przystępne dzieło, które uzupełnia wiedzę dotyczącą reklamy o podejście psychologiczne.

Wywieranie wpływu na ludzi

WywieranieKsiążka ta jest pisana nie tylko z myślą o psychologach, ale także o wszystkich, którzy chcą poznać podstawy wiedzy psychologicznej w zakresie wywierania wpływu na innych ludzi.

Jest to znakomity przewodnik dla osób pracujących w branży marketingu i reklamy, ale jego zastosowanie jest jeszcze szersze i wykracza poza dziedziny związane ze sprzedażą, dzięki czemu to od ludzkiej pomysłowości zastosowania opisywanych w nim technik zależy gdzie można je wykorzystać.

Liczby nie wiedzą, skąd pochodzą

Liczby nie wiedzą, skąd pochodzą

Książka Mackiewicza i Francuza to wypełnienie poważnej luki na rynku podręczników akademickich.

Przedstawia ona w sposób bardzo zrozumiały i przystępny najważniejsze prawa statystyki i metodologii, oraz krok po kroku pokazuje jak stworzyć i przeprowadzić, a następnie opisać dobry projekt badawczy.

JA i Tożsamość. Perspektywa psychologiczna

JA i Tożsamość

Dzieło trzech wybitnych specjalistów z zakresu psychologii osobowości jest kompleksową pozycją integrującą wiedzę o „Ja”, która powstała poprzez badania z zakresu psychologii społecznej.

Ukryta moc reklamy

Ukryta moc reklamy

Książka ta jest obowiązkową lekturą dla osób, które zajmują się na codzień reklamą i marketingiem.

Pokazuje ona zupełnie nowe podejście do reklamy, poparte najnowszymi badaniami psychologów i neurobiologów, łamiąc dotychczasowe poglądy na to, jak powinna wyglądać skuteczna reklama.

Podstawy psychologii politycznej

Podstawy psychologii politycznej„Podstawy psychologii politycznej” ukazały się na naszym rynku już parę lat temu. Mimo to książka ta nadal pozostaje aktualna i stanowi doskonały wstęp dla osób szerzej zainteresowanych psychologią polityczną.

Nowe pozycje wydawnictwa 'Scholar'

Nakładem wydawnictwa SCHOLAR ukazały się dwie ciekawe książki, których tematyka z pewnością zainteresuje użytkowników naszego portalu:

  • Człowiek a polityka: Zarys psychologii politycznej

  • Techniki wpływu społecznego

Poniżej przedstawiamy ich noty wydawnicze.

Umysł społeczny

Umysł Społeczny„Umysł Społeczny” to książka szczególna – zawiera ona w sobie eklektyczne spojrzenie na zjawisko umysłu społecznego każdego z nas, o czym świadczy najlepiej fakt, że można ją przyporządkować zarówno do dziedziny psychologii społecznej, psychologii różnic indywidualnych, psychologii osobowości jak również psychologii poznawczej.

Tagi


Powered by Easytagcloud v2.1

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Znajdź nas na Facebooku