Książki
Ekstremizm polityczny
- Szczegóły
- Utworzono: 21 listopada 2006
- Maciej Chabowski
„Ekstremizm polityczny. Studium psychologiczne”
Urszuli Jakubowskiej to monografia wydana w 2005 roku nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego w ramach serii Psychologia Polityczna.W swojej książce Urszula Jakubowska, specjalizująca się w problematyce komunikowania i preferencji politycznych, podejmuje próbę szerszego omówienia zjawiska ekstremizmu politycznego.
Człowiek wśród ludzi
- Szczegóły
- Utworzono: 02 września 2006
- Jarosław Świątek
Jest to pierwszy polski podręcznik próbujący przedstawić całościowo zagadnienia, które porusza psychologia społeczna.
Sama już idea zasługuje na pochwałę, a treść przewyższa ideę.
„Człowiek wśród ludzi” jest napisany bardzo fachowo i wyczerpująco, dotyka najważniejszych gałęzi psychologii społecznej.
Psychologiczne mechanizmy reklamy
- Szczegóły
- Utworzono: 30 sierpnia 2006
- Jarosław Świątek
Dariusz Doliński w sposób bardzo ciekawy a zarazem posługujący się dobrym humorem, przedstawił podejście do reklamy ze strony psychologa społecznego, który zajmuje się technikami wpływu społecznego już od wielu lat.
Psychologia reklamy stanowi lekkie i przystępne dzieło, które uzupełnia wiedzę dotyczącą reklamy o podejście psychologiczne.
Wywieranie wpływu na ludzi
- Szczegóły
- Utworzono: 24 sierpnia 2006
- Jarosław Światek
Książka ta jest pisana nie tylko z myślą o psychologach, ale także o wszystkich, którzy chcą poznać podstawy wiedzy psychologicznej w zakresie wywierania wpływu na innych ludzi.
Jest to znakomity przewodnik dla osób pracujących w branży marketingu i reklamy, ale jego zastosowanie jest jeszcze szersze i wykracza poza dziedziny związane ze sprzedażą, dzięki czemu to od ludzkiej pomysłowości zastosowania opisywanych w nim technik zależy gdzie można je wykorzystać.
Liczby nie wiedzą, skąd pochodzą
- Szczegóły
- Utworzono: 08 sierpnia 2006
- Jarosław Świątek
Książka Mackiewicza i Francuza to wypełnienie poważnej luki na rynku podręczników akademickich.
Przedstawia ona w sposób bardzo zrozumiały i przystępny najważniejsze prawa statystyki i metodologii, oraz krok po kroku pokazuje jak stworzyć i przeprowadzić, a następnie opisać dobry projekt badawczy.
JA i Tożsamość. Perspektywa psychologiczna
- Szczegóły
- Utworzono: 03 sierpnia 2006
- Jarosław Świątek
Dzieło trzech wybitnych specjalistów z zakresu psychologii osobowości jest kompleksową pozycją integrującą wiedzę o „Ja”, która powstała poprzez badania z zakresu psychologii społecznej.
Ukryta moc reklamy
- Szczegóły
- Utworzono: 25 lipca 2006
- Jarosław Świątek
Książka ta jest obowiązkową lekturą dla osób, które zajmują się na codzień reklamą i marketingiem.
Pokazuje ona zupełnie nowe podejście do reklamy, poparte najnowszymi badaniami psychologów i neurobiologów, łamiąc dotychczasowe poglądy na to, jak powinna wyglądać skuteczna reklama.
Podstawy psychologii politycznej
- Szczegóły
- Utworzono: 21 maja 2006
- Maciej Chabowski
„Podstawy psychologii politycznej” ukazały się na naszym rynku już parę lat temu. Mimo to książka ta nadal pozostaje aktualna i stanowi doskonały wstęp dla osób szerzej zainteresowanych psychologią polityczną.
Nowe pozycje wydawnictwa 'Scholar'
- Szczegóły
- Utworzono: 19 czerwca 2006
- Maciej Chabowski
Nakładem wydawnictwa SCHOLAR ukazały się dwie ciekawe książki, których tematyka z pewnością zainteresuje użytkowników naszego portalu:
- Człowiek a polityka: Zarys psychologii politycznej
- Techniki wpływu społecznego
Poniżej przedstawiamy ich noty wydawnicze.
Umysł społeczny
- Szczegóły
- Utworzono: 23 marca 2006
- Jarosław Świątek
„Umysł Społeczny” to książka szczególna – zawiera ona w sobie eklektyczne spojrzenie na zjawisko umysłu społecznego każdego z nas, o czym świadczy najlepiej fakt, że można ją przyporządkować zarówno do dziedziny psychologii społecznej, psychologii różnic indywidualnych, psychologii osobowości jak również psychologii poznawczej.