Menu

7 rzeczy, z których warto zrezygnować...

... aby poczuć się szczęśliwym. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy szczęście jest tylko mistyfikacją, a sukces iluzją? Czy zastanawiasz się, czy będziesz naprawdę szczęśliwy w swoim życiu?

Już dziś warto zmienić swoje życie na lepsze. Musisz tylko wiedzieć, czego tak naprawdę chcesz i dostosować się do poniższych wskazówek.

Opis działania:

Po zapoznaniu się z materiałem nastąpi nagły wzrost wytwarzanych w organizmie endorfin - hormonu szczęścia.

Wskazania do zastosowania:

Dolegliwości (obniżenie nastroju, bóle głowy, drażliwość, stany depresyjne) związane z tymczasowym niedoborem zasobu wiadomości na temat, jak być szczęśliwym.

Przedawkowanie:

Nagły przyrost endorfin w Twoim organizmie może spowodować kompleksy i zazdrość wśród znajomych i rodziny. Dlatego wchłanianie i dzielenie się rezultatami tego artykułu powinno odbywać się powoli, aby uniknąć zawrotów głowy.

Gotowi na 7 rzeczy, z których warto zrezygnować, aby poczuć się szczęśliwym? Zaczynamy!

1. Zakończ jedzenie frytek i zacznij jeść pomarańcze

Frytki, chipsy, chrupki, płatki kukurydziane, hamburgery, coca-cola, kolorowe napoje, batony, milkshake’i itp. - takie jedzenie nazywane jest śmieciowym. Wszystko jest niby naturalne, a głównym celem jest to, aby było ładne, tanie i smaczne. Aby uzależnić.

Jedząc warzywa i owoce, nie tylko zwiększymy swoją energię, jasność umysłu, ale dzięki witaminom i solom mineralnym wzmocni się nasz system immunologiczny – chroniąc nas przed infekcjami.

2. Nie ładuj telefonu obok łóżka

Kocham spać i sądzę, że większość z Was również. Jednak mogę się założyć, że nie każdy z Was sypia odpowiednio długo i głęboko. Czy nie wybudza Cię przypadkiem w nocy każde „piknięcie” telefonu bądź podświetlony ekran? Nawet wyciszenie telefonu nie zadziała, bo to wciąż kuszące, aby sprawdzić czas lub e-mail.

By spać bardziej spokojniej, świadomie i bezstresowo, spróbuj ładować telefon w drugim pokoju. I zapamiętaj, że ta stosunkowo niewielka zmiana może znacząco wpłynąć na naszą wydajność następnego dnia.

3. Zrezygnuj z narzekania

Wszystko zależy od Twojego spostrzegania rzeczywistości. Tu odsyłam do strony

4. Zrezygnuj z rozpamiętywania przeszłości

Nie masz wpływu na przeszłość, na błędy, które się popełniało, jedyne, co możesz, to wyciągnąć wnioski. Żyj chwilą, bo tylko ją tak naprawdę masz. Wspomnienia z przeszłości można zastąpić wspomnieniami teraźniejszości i marzeniami o przyszłości, więc bądź tu i teraz, i ciesz się życiem!

5. Zrezygnuj z brania, skup się na dawaniu

Prawdziwy sekret kilkaset lat temu prosto ujął św. Franciszek: „dając – otrzymujemy”. Jeżeli chcesz wiele dostawać, zacznij wiele dawać. Skup się na dawaniu, a to, co jest ci potrzebne (a nawet znacznie więcej), samo przyjdzie.

6. Pozbądź się negatywnych myśli na swój temat

To właśnie Twoje myśli kreują Twoją rzeczywistość i zbyt często uniemożliwiają Ci podejmowanie wyzwań i działają na Ciebie autodestrukcyjnie. Konieczna jest zmiana; najpierw trzeba zaakceptować siebie i wszystko, co się działo w Twoim życiu, związku oraz zaakceptować swój aktualny stan. Za nic siebie ani nikogo nie obwiniać. Nie ma ludzi idealnych, każdy z nas popełnia błędy i każdy z nas ma wady – trzeba je tylko zaakceptować.

Zapamiętaj „nie ma zmiany bez zmiany”.

7. Zrezygnuj z robienia rzeczy wbrew sobie

Bądź sobą i nigdy tego nie zmieniaj. Przebywaj wśród osób, które właśnie za to Cię szanują i kochają. Wymagaj od siebie dużo, ale niech będą to Twoje zasady i cele.

To Ty masz być szczęśliwy. Nikt nie zadba o Ciebie, tak jak Ty sam! Ty wiesz, czego pragniesz... nie on czy ona, Ty sam.

Zasady niby oczywiste, ale nie zawsze takie łatwe do wprowadzenia w życie, czyż nie? Czasami zadbanie o kilka szczegółów może znacząco wpłynąć na nasze życie, przynosząc nam więcej radości i uśmiechu na twarzy.

Zatem do dzieła, drodzy Czytelnicy, już dziś zacznijmy zbliżać się do naszego szczęścia!

Aleksandra Dymanus
Autor: Aleksandra Dymanus
Redaktor
Dyplomowany socjolog, absolwentka Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie. Specjalność psychosocjologii, oraz 5-letnie doświadczenie pracy z dziećmi/rodzinami pozwoliło poszerzyć jej zainteresowania, w kierunku psychologii dziecięcej. Interesuje się zagadnieniami związanymi z psychoterapią, psychoanalizą oraz psychologią postaci.

Komentarze  

Przemek
# Przemek 2015-07-22 17:41
Świetna prawda. To my kreujemy własną rzeczywistość, a życie dostarcza nam takich sytuacji jakie sami chcemy otrzymywać. To kim jesteśmy zależy przede wszystkim od nas samych i tego jak siebie samych postrzegamy.
Odpowiedz
Ania117711
# Ania117711 2015-07-23 20:37
Ach... tak jak zawsze czytam takie teksty i... no dobra tym razem tylko musze się jeszcze bardziej postarać wytrwać i skupić się również na zasadzie 4 bo juz tak min. rok próbuje się zmotywować i jak tak o tym pomyśleć to demotywuje że nie umiem się zmotywować do działania by trwało dłużej jak miesiąc xD
Odpowiedz

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Tagi


Powered by Easytagcloud v2.1

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Znajdź nas na Facebooku