10 sposobów na zołzę w pracy - Patronat medialny
- Szczegóły
- Utworzono: 02 czerwca 2014
- Redakcja
Relacje między kobietami mają z natury bardzo intensywny charakter. Jeżeli są pozytywne, to w istocie okazują się doskonałe; jeżeli są negatywne, to w istocie okazują się beznadziejne. (fragment książki)
Jak zachowują się zołzy?
- są tyranami w miejscu pracy;
- doprowadzają inne kobiety do łez;
- ignorują współpracowniczki;
- są zazdrosne o cudze sukcesy;
- wolą walczyć niż dojść do porozumienia;
- ranią, obrażają i krytykują.
Ta książka jest dla wszystkich tych, którzy pracują z zołzą i chcą poznać skuteczne sposoby na poradzenie sobie z nią. 10 sposobów na zołzę w pracy to przede wszystkim poradnik dla kobiet, które chcą się dowiedzieć, jak uzdrowić relacje zawodowe, pokonać konflikty, komunikować się bez uprzedzeń i skutecznie ze sobą współpracować.
Autorki opisują zachowania, które utrudniają codzienne funkcjonowanie w firmie: plotkowanie, niezdrową rywalizację, sabotowanie wspólnych projektów czy krytykowanie za plecami. Przekonują, że w przypadku płci pięknej na kontakty zawodowe zbyt często nakładają się emocje, wzajemne żale, zazdrość, pretensje czy osobiste uprzedzenia. Tłumaczą jednocześnie, jak sobie z tym radzić i w jaki sposób przekształcić toksyczne relacje w takie, które będą korzystne dla obu stron.
Dzięki10 sposobom na zołzę w pracy czytelnicy:
- dowiedzą się, jakie są najtrudniejsze typy kobiet i jak ułożyć relacje z nimi;
- dostaną gotowe scenariusze możliwych sytuacji i wskazówki, jak postępować;
- nauczą się skutecznej komunikacji i asertywności;
- poznają konkretne narzędzia do rozwiązywania konfliktów;
- dowiedzą się, jak zarządzać relacjami w pracy;
- poradzą sobie z każdą toksyczną sytuacją;
O autorkach
Katherine Crowley, absolwentka Uniwersytetu Harvarda i psychoterapeutka, oraz Kathi Elster, doradczyni w dziedzinie zarządzania i executive coach, stanowią yin-yang firmy, którą założyły – K Squared Enterprises. W 1989 roku połączyły komplementarne zakresy wiedzy, aby stworzyć oryginalną metodę radzenia sobie z trudnymi współpracownikami i problematycznymi sytuacjami w pracy. Ich wielowymiarowe podejście pozwala skutecznie zmieniać sposoby identyfikowania i rozwiązywania przez firmy problemów w zakresie relacji między pracownikami. Crowley i Elster – autorki bestsellerów, wykładowczynie, mówczynie, doświadczone doradczynie i executive coache – są zaprawionymi w boju przewodniczkami po obszarze zawodowego spełnienia dzięki samoświadomości i umiejętnemu zarządzaniu własną karierą. Wspólnie napisały Working for you isn’t working for me oraz The ultimate guide to managing your boss. Są także autorkami bestsellera Working with you is killing me. Freeing yourself from emotional traps at work.